سمپاشی در تهران

سمپاشی در تهران

_

با سمپاشی منازل شما، یک دیوار دفاعی در اطراف خانه خود ایجاد می شود که مانع ورود جانوران خواهد شد، اگر سریع نسبت به دفع حشرات اقدام شود با یکبار سمپاشی حشرات از بین می روند. اما اگر حشرات مدت زمان زیادی در خانه شما بوده و تخم گذاری کرده باشند نیازمند یک سمپاشی حرفه ای خواهد بود

سم پاشی تخصصی شرکت سفیران سلامت نصف جهان

_

همانطور که واضح است سمپاشی به استفاده از موادی گفته می شود که با پاشیده شدن روی لباس، سطوح خانه، درزهای دیوار، فاضلاب و آشپزخانه باعث کشته شدن حشرات خواهد شد.سموم انواع مختلفی دارند و به دو شکل مایع و جامد هستند. اینکه از کدام یک از سموم در کجاها و برای چه حشراتی استفاده شود بستگی به نظر کارشناسان دارد.

شرکت سفیران سلامت با 10 سال سابقه در زمینه دفع حشرات خانگی و صنعتی در تهران با کارشناسان متخصص و کاربلد با بهره گیری از سموم مجاز و بهداشتی با یک روش نوین سمپاشی خانه ها و اماکن صنعتی را انجام می دهد.

تفاوت ما با دیگر شرکت های سم پاشی داشتن گارانتی و ضمانت کتبی است. ما به شما ضمانت میدهیم که بعد از سم پاشی منازل و رعایت موارد گفته شده هیچ گونه حشره ای را مشاهده نخواهید کرد.

این است تفاوت ما!

سم پاشی چگونه انجام می شود؟

سم پاشی  چگونه انجام می شود؟

سمپاشی منازل خطرات زیادی دارد. به همین خاطر است که افرادی که برای سمپاشی به منزل ها می روند باید لباس مخصوصی که کل بدن را پوشانده باشد، بپوشند. دستکش پلاستیکی ضخیم، چکمه های محکم و بلند، عینک مخصوص با کناره های بسته و ماسک از تجهیزات مخصوص سم پاشی است.

  • نیاز به حداقل 1 مرحله سمپاشی تا 2 مرحله خواهد داشت.
  • مدت زمان تقریبی سمپاشی معمولاً 20 تا 40 دقیقه می باشد.
  • نیاز به تخلیه افراد از 12 تا 24 ساعت خواهد داشت.
  • هنگام سم پاشی منزل باید تمام درب و پنجره ها بسته باشد و روی وسایل و مواد غذایی پوشانده شود و اگر آب یا مواد غذایی آلوده شد، باید دور ریخته شود.

کل ساختمان توسط متخصصین شرکت سفیران سلامت به وسیله سموم مجاز و بهداشتی و با روشی نوین مورد سمپاشی قرار خواهد گرفت.

انواع سم پاشی

انواع سمپاشی

سم پاشی منزل انواع مختلفی دارد.

بر اساس حشرات نوع سم متفاوت است و همچنین بر اساس اماکن نیز نوع سم پاشی متفاوت خواهد بود.

سم پاشی موریانه ، سوسک ریز (آلمانی ) و سوسک درشت (آمریکایی)به صورت تخصصی، توسط کارشناسان تیم سفیران سلامت انجام میگیرد و در صورت عدم ریشه کنی طبق ضمانت، سم پاشی مجدد بصورت کاملا رایگان انجام خواهد شد.

انواع سمپاشی بر اساس نوع حشرات:

بهترین سم برای سمپاشی منازل

بهترین سم برای سمپاشی منازل استان تهران

بهترین سم ها برای سمپاشی منازل از سموم ترکیبی شیمیایی ساخته شده اند. برخی افراد خودشان اقدام به سمپاشی منزل می کنند در حالیکه این سموم باعث مسمومیت و بیماری های تنفسی می شود.

در صورت سپردن سمپاشی منازل به شرکت سفیران سلامت علاوه بر اطمینان خاطر از سلامت خودتان وعزیزانتان، ضمانت کتبی دریافت می کنید که دیگر هیچ حشره ای باقی نخواهد ماند.

تمامی سموم مورد استفاده بهداشتی و کاملا ایمن می باشند.

خطرات سمپاشی

خطرات سم پاشی

خطرات سم پاشی علاوه بر اینکه سلامت انسان ها را به خطر می اندازد، به حیوانات خانگی هم آسیب می رساند. بهتر است پس از سمپاشی در صورت مشاهده  کوچکترین علائم به دامپزشک مراجعه کنید و حیوان خانگی خود را معاینه و تحت درمان قرار دهید. زیرا تداوم این امر می تواند باعث بروز آسیب های جدی در سیستم گوارشی و ایمنی بدن حیوان خانگی شود.

هشدار های ما برای جلوگیری از خطرات سم پاشی به شما در ادامه ارائه شده است.

  • حتی المقدرو هنگام سمپاشی خانه را برای 12 الی 24 ساعت تخلیه کنید.
  • هنگام سمپاشی منازل از لباس و ماسک های مناسب استفاده کنید.
  • از خوردن و آشامیدن تا چند ساعت پرهیز کنید.
  • در صورت داشتن حالت تهوع، استفراغ و سر درد سریعاً به اورژانس مراجعه کنید.
  • اگر سم با سطح پوستتان برخورد کرد بلافاصله سم را با یک پارچه خشک تمیز کنید و با آب سرد بشویید.
از بین بردن بوی سمپاشی منازل

از بین بردن بوی سمپاشی منازل در تهران

بدیهی است که تا مدتی بوی سم در خانه باقی می ماند و در این مرحله افرادی که حساسیت دارند و ریه های ضعیفی دارند دچار سرگیجه و حالت تهوع می شوند.

پس برای از بین بردن بودی سمپاشی در و پنجره ها را باز کنید و سعی کنید تهویه هوا را به طریقی انجام دهید.

حتی می توانید از خوشبو کننده ها و بوگیرها برای عوض کردن هوای خانه استفاده کنید.

همچنین روش های خانگی در اینجا میتواند به شما کمک کند. شما میتوانید از جوش شیرین استفاده کنید و در جاهای مورد نظر منزل بریزید تا بوی سم را خنثی کند.

قیمت سم پاشی منازل 

معمولاً زمانی که کارشناسان به محل مراجعه می کنند بعد از بازرسی در مورد قیمت نظر خود را می دهند. دقت کنید که سمپاشی منازل بسیار به این موضوع بستگی دارد که منزل شما در کدام منطقه شهر واقع شده است. به عنوان مثال قیمت سم پاشی در اصفهان با توجه به وجود آلاینده ها و فاضلاب صنعتی با دیگر استان ها متفاوت می باشد که در زمان حضور کارشناسان به محل استعلام قیمت سم پاشی انجام خواهد شد.

قیمت سمپاشی منازل در کرج نیز با تهران تفاوت هایی دارد که در صورت نیاز به اطلاع از آن میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید‌

قیمت سمپاشی در تهران بسته به نوع سمپاشی حشره در نقاط مختلف شهر غرب شرق یا شمال و جنوب متفاوت خواهد بود.

هزینه سمپاشی در تهران در صورت اقدام به موقع جهت دفع حشره قطعا معقول می‌باشد.

برای آشنایی با انواع روش های سمپاشی منازل میتوانید به مقاله ای که در همین سطر به آن اشاره شده مراجعه کنید.

اگر در محله شما همیشه حضور حشرات مشاهده شده است و جزو خانه های فرسوده است، پاکسازی حشرات از آن خانه سخت تر خواهد بود و نیاز به دو مرحله سم زدایی دارد.

بطور کلی قیمت سمپاشی منازل به مواردی بستگی دارد.

  • متراژ خانه
  • مقدار سم مصرف شده
  • نوع سم به کار رفته
  • نوع حشره و شدت آلودگی
از بین بردن بوی سمپاشی منازل

سم پاشی در استان تهران

سم پاشی در تهران با در نظر گرفتن طریقه صحیح استفاده سموم و دوز مصرفی استاندارد که هم تمام حشرات را نابود کند و هم ضرری برای اهالی ساختمان نداشته باشد، انجام میگیرد.
شرکت سفیران سلامت برای سم پاشی در استان تهران تمام خدمات خود را با ضمانت نامه کتبی و مجوز رسمی از مرکز بهداشت و محیط زیست، ارائه می دهد.
ما در تلاشیم در تمام طول سال حتی روزهای تعطیل در اصفهان و حومه خدمت رسانی کنیم.
سم پاشی، بدون نیاز به جا به جایی یا شستشوی لوازم منزل، با بهترین کیفیت آماده ی خدمت رسانی هستیم.

شرکت سمپاشی در غرب تهران

سمپاشی در تهران توسط سفیران سرویس تحت عنوان شرکت همراه با مجوز های قانونی و ثبت شده بوده و سموم مورد استفاده کاملا مجاز ‌وتحت نظارت وزارت بهداشت می باشد.

شرکت سمپاشی در تهران ارایه دهنده خدمات :

سمپاشی سوسک

سمپاشی موش

ساس

کک و موریانه بصورت کاملا تخصصی می‌باشد .

سمپاشی شمال تهران

سفیران سرویس شعبه جداگانه ای جهت رفاه حال مشتریان عزیز جهت تسریع در حمل و نقل و ارایه خدمات در شمال تهران تأسیس نموده لذا سمپاشی موش و سوسک  در شمال تهران را بصورت تخصصی در کمترین زمان خدمتتان ارایه خواهیم داد .

سمپاشی در غرب تهران بصورت تخصصی و سریع نیز از خدمات ویژه شرکت در سطح استان به شمار میرود.


سمپاشی در کرج

سمپاشی در کرج نیز همانند تهران شامل دفع تمامی حشرات از قبیل سوسک و موش بوده‌ و با توجه به نزدیکی به شهر تهران هزینه حمل و نقل و ایاب ذهاب توسط سفیران سرویس دریافت نخواهد شد .

ارایه ضمانت کتبی شرکتی در کرج نیز در دستور کار شرکت خواهد بود.

سمپاشی در پرند

سمپاشی در پرند با توجه به جمعیت شهر نسبت به مساحت آن و همچنین مهاجر پذیر بودن جز شهر های پر ترافیک جهت دفع آفات بوده و سفیران سرویس خدمات ویژه ای برای سمپاشی در پرند ارایه میدهد

سمپاشی ساس و سوسک در پرند بسیار پر درخواست بوده و بصورت تخصصی انجام میگردد.

 

سمپاشی سوسک در تهران

سمپاشی سوسک در تهران توسط سفیران سرویس بصورت کاملا تخصصی انجام و ضمانت نامه کتبی جهت ریشه کنی حشره پس از سمپاشی در صورت رویت مجدد سوسک داده خواهد شد

سم پاشی سوسک ریز در تهران بصورت کاملا بهداشتی در آشپزخانه حمام دستشویی درز ها و زیر دیواره ها انجام که پس از 15 روز منجر به ریشه کنی قطعی خواهد شد

سمپاشی سوسک آمریکایی نیازمند سمپاشی کامل فاضلاب ها منهول ها سپتیک تانک مجتمع و درز ها بطور کامل می‌باشد

5 تا 10 روز پس از سمپاشی ریشه کنی سوسک فاضلاب رخ خواهد داد .

بازدید از محل برای سمپاشی، رایگان خواهد بود. اما باید در نظر داشته باشید سم پاشی  اگر تنها برای یک واحد از یک ساختمان 7 طبقه است نتیجه نخواهد داد، چرا که برای نتیجه گیری قطعی باید تمام واحدهای ساختمان به صورت یکجا سم پاشی شوند.

چه مدت بعد از سم پاشی نباید در فاضلاب آبریزی انجام بگیرد؟

بعد از سم پاشی  سوسک آمریکایی به مدت 10 ساعت هیچگونه آبریزی در فاضلاب نباید صورت بگیرد. این حشره پس از 10 روز از زمان سم پاشی ریشه کن خواهد شد. در صورت عدم ریشه کنی طبق ضمانت نامه سم پاشی مجددا به صورت رایگان انجام می گیرد.

چند از روز پس از سم پاشی حشرات کاملا از بین می روند؟

پس از سم پاشی 15 روز زمان لازم است تا حشرات بطور کامل ریشه کن شوند. در صورت رؤیت حتی یک سوسک پس از این مدت طبق ضمانت نامه، مجددا سم پاشی بصورت کاملا رایگان انجام خواهد گرفت

سم پاشی ساختمان چند روز طول می کشد؟

پس از سم پاشی 15 روز زمان لازم است تا حشرات بطور کامل ریشه کن شوند. در صورت رؤیت حتی یک سوسک پس از این مدت طبق ضمانت نامه، مجددا سم پاشی بصورت کاملا رایگان انجام خواهد گرفت

شرکت سفیران سلامت با استفاده از سم های متنوع و با کیفیت مدت زمان اثرگذاری سموم را به حداکثر رسانده.

سم پاشی فرآیند پیچیده ای ندارد.

در ابتدا کارشناسان سفیران سلامت بازرسی های اولیه را انجام می دهند و تمام محیط را بررسی می کنند. بعد از آن زمان آن رسیده که انتخاب کنند از کدام سم برای نابودی حشرات باید استفاده کنند.

بعد از آن سم پاشی منزل را شروع کرده و به طور کلی آنها را ریشه کن می کنند.

سم پاشی منزل بستگی به متراژ خانه دارد، بین 15 تا 40 دقیقه ممکن است سمپاشی طول بکشد و نیاز است که ساکنین خانه بین 12 تا 24 ساعت در خانه حضور نداشته باشند.

بعد از سمپاشی چه اقداماتی باید انجام داد؟

بعد از سمپاشی منزل باید یکسری اقدامات انجام دهید تا علاوه بر موثر بودن سمپاشی منجر به آسیب زدن به سلامت شما نشود.

  • کارشناسان ما قبل از شروع سمپاشی منزل به شما توضیح خواهند داد که اثر بخشی این سموم به چه صورت است و تا چند ساعت باید از محل دور باشید.
  • بعد از اینکه به خانه برگشتید جاهایی که سم زده شده را با آب و شوینده مناسب شستشو دهید.
  • تمام مواد غذایی هایی که درون فضای بسته ای نبودند را دور بریزید.
  • اجساد حشرات را از دور خانه جمع کنید و دور بریزید.
  • حتما از ماسک و دستکش برای جمع آوری حشرات مرده استفاده کنید، اگر حالت تهوع به شما دست داد و یا سر درد گرفتید سریعاً به پزشک مراجعه کنید.
  • حتماً درب و پنجره ها را باز کنید تا هوای خانه عوض شود.
4.8/5 - (132 امتیاز)